Jak złożyć zamówienie w Państwa sklepie?
Zamówienia na produkty w naszym sklepie można składać za pomocą formularza zamówień albo za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc na adres info@prostejedzenie.pl
Jak szybko są realizowane zamówienia?
Staramy się realizować najszybciej jak to jest możliwe.
Czas realizacji w przypadku:
- Płatności za pobraniem albo za pośrednictwem Przelewy24.pl wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 48 godzin, z wyjątkiem produktów z kategorii nabiał których wysyłka następuję w najbliższy czwartek roboczy każdego tygodnia z wyjątkiem czwartków poprzedzających wolny piątek.
- Płatności przelewem wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu przelewu, z wyjątkiem produktów z kategorii nabiał których wysyłka następuję w najbliższy czwartek roboczy każdego tygodnia z wyjątkiem czwartków poprzedzających wolny piątek.
Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Status swojego zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta klienta.
Jakie są dostępne formy płatności?
Udostępniamy Państwu wygodne i bezpieczne formy płatności. W zależności od preferencji dostępne są:
- płatności elektroniczne Przelewy24
- płatność przelewem tradycyjnym
- za pobraniem kurierowi firmy kurierskiej
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak każdy klient może otrzymać fakturę VAT po uprzednim poprawnym wypełnieniu pola z nazwą firmy i podaniem prawidłowego numeru NIP.
Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Przesyłki są dostarczane do naszych klientów w normalnych warunkach w terminie 24 godzin od nadania.
W jaki sposób przesyłacie Państwo przesyłkę?
Wszystkie nasze przesyłki dostarczamy za pomocą firm kurierskich takich jak DPD i Inpost. Staramy się aby wszystkie nasze produkty były odpowiednio zabezpieczone podczas transportu.
Czy można zwracać produkty?
Wszystkie produkty można zwracać w okresie 14 dni od zakupu.
W jaki sposób złożyć reklamację?
Reklamacje można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc na adres info@prostejedzenie.pl