Metody dostawy

Towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich: Inpost i DPD. Dostępne opcje dostawy są wyświetlane podczas dokonywania transakcji. Przesyłki dostarczane są standardowo w godzinach 10:00 – 16:00.

Dostawa do domu

Zamówienia z dostawą do domu dostarczane są standardowo we wszystkie dni powszednie.

Koszt dostawy

Koszt dostawy zamówienia jest pokazywany każdorazowo w koszyku po wybraniu jednej z możliwych opcji dostawy. Wybór firmy przewozowej uzależniony jest od ilości, wagi oraz wymiarów produktów, które znajdują się w koszyku. Dla standardowych wymiarów paczek koszt wysyłki kurierem przedstawia się następująco:

  • w przypadku płatności przedpłatą albo za pośrednictwem płatności elektronicznych koszt dostawy wynosi 15 złotych
  • w przypadku wybrania dostawy z płatnością za pobraniem do powyżej kwoty doliczana jest doliczana jest kwota 5 zł

Termin dostawy

Zamówienie z dostawą do domu zostanie przygotowane do wysyłki najpóźniej następnego dnia roboczego po jego złożeniu. Do tego należy doliczyć od 1 do 2 dni roboczych na transport.

Czas dostawy może ulec nieznacznemu wydłużeniu w przypadku wyjątkowo dużej liczby zamówień, np. w okresie świątecznym. Zamówienia zawierające wiele produktów mogą zostać zrealizowane w późniejszym terminie.

W zależności od opcji dostawy można śledzić swoją paczkę, wyszukując numer przesyłki na stronie kurier Inpost lub kurier DPD. Numer przesyłki zostanie przesłany w potwierdzeniu zamówienia.

Odbiór towaru

Przy dostawie do domu należy pokwitować odbiór zamówienia. Osoba odbierająca zobowiązana jest okazać swój dowód tożsamości oraz dowód tożsamości zamawiającego.

Odpowiedzialność przy odbiorze towaru

Prosimy zwrócić uwagę, że to odbiorca odpowiada za towar od momentu podpisania dokumentu odbioru. Jeżeli opakowanie wydaje się uszkodzone, nie należy odbierać paczki.

W Twoim zakresie odpowiedzialności leży sprawdzenie, czy towar nie jest uszkodzony i poinformowanie nas o ewentualnej reklamacji. Odpowiedzialność odbiorcy nie ma wpływu na jego ustawowe uprawnienia ani na prawo do odszkodowania.

Ryzyko związane z transportem bierzemy na siebie. Jeżeli przy odbiorze stwierdzisz uszkodzenie paczki, zalecamy złożyć reklamację bezpośrednio w punkcie usług kurierskich lub u nas. Jeżeli uszkodzenie odkryjesz dopiero w domu, prosimy o kontakt. Uszkodzenie wykryte po doręczeniu przesyłki i wypakowaniu towaru (uszkodzenie ukryte) należy zgłosić najpóźniej do 7 dni kalendarzowych od momentu odbioru towaru.

Nieodebrana przesyłka

W przypadku nieobecności klienta w domu podczas próby dostarczenia przesyłki kurierem INPOST/DPD pozostawione zostanie awizo z informacją o możliwości odebrania paczki w najbliższym punkcie usług kurierskich.

Powrót do góry