Jak złożyć zamówienie w Państwa sklepie?

Zamówienia na produkty w naszym sklepie można składać za pomocą formularza zamówień albo za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc na adres info@prostejedzenie.pl

Jak szybko są realizowane zamówienia?

Staramy się realizować najszybciej jak to jest możliwe.

Czas realizacji w przypadku:

  • Płatności za pobraniem albo za pośrednictwem Przelewy24.pl wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 48 godzin, z wyjątkiem produktów z kategorii nabiał których wysyłka następuję w najbliższy czwartek roboczy każdego tygodnia z wyjątkiem czwartków poprzedzających wolny piątek.
  • Płatności przelewem wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu przelewu, z wyjątkiem produktów z kategorii nabiał których wysyłka następuję w najbliższy czwartek roboczy każdego tygodnia z wyjątkiem czwartków poprzedzających wolny piątek.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Status swojego zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta klienta.

Jakie są dostępne formy płatności?

Udostępniamy Państwu wygodne i bezpieczne formy płatności. W zależności od preferencji dostępne są:

  • płatności elektroniczne Przelewy24
  • płatność przelewem tradycyjnym
  • za pobraniem kurierowi firmy kurierskiej

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak każdy klient może otrzymać fakturę VAT po uprzednim poprawnym wypełnieniu pola z nazwą firmy i podaniem prawidłowego numeru NIP.

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Przesyłki są dostarczane do naszych klientów w normalnych warunkach w terminie 24 godzin od nadania.

W jaki sposób przesyłacie Państwo przesyłkę?

Wszystkie nasze przesyłki dostarczamy za pomocą firm kurierskich takich jak DPD i Inpost. Staramy się aby wszystkie nasze produkty były odpowiednio zabezpieczone podczas transportu.

Czy można zwracać produkty?

Wszystkie produkty można zwracać w okresie 14 dni od zakupu.

W jaki sposób złożyć reklamację?

Reklamacje można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc na adres info@prostejedzenie.pl

Powrót do góry